Teknolojinin gelişimi ile birlikte işletmelerin vazgeçilmez iletişim altyapısı olan telefon santrallerinde de gelişim söz konusu. Kurumlar telefon santrali altyapılarını kurgularken bir kaç konuya dikkat etmeleri gerekiyor. İlk olarak yatırım yapılan teknolojinin son teknolojik gelişmeleri içermesi, diğerleri ise yatırım karşılığında alınan teknolojinin geliştirilebilmesi, uzun vadede hizmet verebilecek şekilde geliştirilebilirdiği gibi konular dikkat edilmesi gereken konulardan sadece bir kaçı.

Artık her teknolojik ürünün internet altyapısı üzerinden çalıştığını düşünürseniz bu gelişim telefon santrallerinde de söz konusu. Internet altyapısı üzerinde çalışan sistemlere IP tabanlı (Internet Protokolü) ürünler diyoruz. Bu yüzden IP altyapısı üzerinde çalışan santrallere IP Santral yada IPPBX diyoruz.
IP Santral sistemlerinin geleneksel analog santrallere göre elbette çok fazla avantajı bulunuyor. Bunlardan bir kaçı;
1- Kurum çalışanların iletişim masrafları düşünüldüğünde IP altyapısında çalışan bir telefon santrali sayesinde diğer şubeler ile yapılan telefon görüşmeleri ücretsiz sağlanır. Ayrıca yeni nesil telekom operatörleri üzerinden yapılan telefon görüşmelerinde ciddi bir tasarruf sağlar.
2- Kurum çalışanlarının büyük bölümünün mobil olarak dışarıda çalıştıklarını göz ardı edemeyiz, bu nedenle masaüstü telefon ihtiyacının neredeyse ortadan kalktıgını söyleyebiliriz. Çalışanlar ofis içinde yada ofis dışında akıllı telefonlara kurulan yazılımsal telefon uygulamaları ile şirket santrali üzerinden telefonuna çağrı alır ve arama yapar.
3- Analog Telefon santralleri bir çift kablo kullanır. IP telefon santrali için özel kablolama gerekmez. Bilgisayarlar için hazırlanmış ağ altyapısını kullanır. Her bilgisayara gelen ağ kablosu IP telefon üzerindeki ethernet çoklayıcı ile çoklanır. Ayrıca akıllı telefonlar üzerinden de kullanılabileceğinden kablosuz ağ ortamı yada mobil internet ile de çalışması mümkündür.
4- IP Telefon santralleri kart ve abone mantığı taşımaz, yazılım altyapısına sahip olduğu için kapasite artırımı çok kolaydır.
5- Geleneksel santraller eski tip konsollar üzerinden programlanır ve ayar yapılabilmekteydi. Sadece santral uzmanı tarafından bu işlem oldukça karmaşıktı. IP telefon santralleri ise web tabanlı arayüz ile yönetilir, şirketlerin bilgi işlem uzmanları kolaylıkla yönetebilir.
6- Geleneksel santraller sadece üreticiye ait marka telefon ile kullanılabilir. IP telefon santralleri ise evrensel SIP standartını destekleyen ürünler kullanılabilir. Geleneksel telefon setlerine göre daha ekonomik olduğu gibi kullanıcı başına ayrıca bir lisans ödemesi söz konusu değildir.
7- IP Telefon santralleri ağ tabanlı bir yazılım altyapısına sahip olduğundan diğer yazılımlar ile entegre olabilir, veri paylaşımı ve transferi yapabilir.
8- Görüntülü görüşme ile hem Video IP Telefonlar, hem de yazılımsal telefonlar görüşme yapabilir, video konferans oluşturabilir

Grandstream Ürünler

Vizyonumuz

İş süreçlerinde ve Ticari ilişkilerde doğruluğa ve dürüstlüğe önem verir,İletişim sektöründeki yenilikleri takip eder,Müşterilere verimliliklerini yükseltecek en uygun iletişim ürün ve sistemlerini sunduğumuz bu doğrultuda sizlerle birlikte büyümeye devam edeceğiz.

İlkemiz

Sektördeki hızlı gelişmeleri tecrübeli ekibimiz ile yakından takip ederek, bunları uygulayan ve tüketicinin haklarına mevcut yasaların ötesinde özen göstermektir.

Hizmetlerimiz

Web Sayfamızda da bulacağınız Yetkili Bayisi olduğumuz ürünlerin Satış, Kurulum ve Teknik Servis Hizmetlerini veriyoruz.

BİZ KİMİZ?

Vodacom İletişim Hizmetleri olarak 2012 Ocak ayında faaliyetimize başladık.20 yılı aşkın süredir oluşturduğumuz birikim ve tecrübelerimizi sizlerle paylaşmaktan dolayı mutluluk duyuyoruz.Hizmet anlayışımız doğrultusunda 7/24 kesintisiz olarak siz değerli müşterilerimize hizmet vermeyi kendimize görev edinmiş olup, çağa uygun vizyonu ve iş ortaklarıyla yarattığı sinerjiyi sürekli geliştirmeye çalışan Bizler;

"Siz Müşterilerimizin tüm iletişim ihtiyaçlarını tek kaynaktan sağlama konforunu yaşatmak için çalışıyoruz."

HİZMETLERİMİZ

Yetkili Bayisi olduğumuz Ürünlerin Satış, Kurulum ve Teknik Servis Hizmetleri

Ip Telefon Santralleri Satış Kurulum ve Teknik Servis Hizmetleri

Ip,Sip,Digital,Wifi,Dect ve Analog Telefon Makinelerinin Satışı ve Kurulumu

Video Konferans Sistemleri ve Konferans Telefonları Satışı ve Kurulumu

Bilgisayar Ürünlerinin Satış ve Pazarlaması

Data ve Network Ürünlerinin Satışı ve Kurulumu

Data ve Network Alt Yapı İşlemlerinin Projelendirilmesi ve Yapılması

Fiber Kablolama ve Sonlandırma İşlemleri

Çağrı Merkezi Yazılımları ve Kurulum işlemleri

 

Alcatel-Lucent

 

Alcatel-Lucent Omnipcx Office ve Enterprise ürünlerinin satış, kurulum ve teknik servis hizmetleri

Ericsson Lg Enterprise

iPECS

Ericsson Lg Kurumsal iPECS ürünlerinin satış, kurulum ve teknik servis hizmetleri

3CX Phone System

3CX IP SANTRAL

3CX ürünlerinin satış, kurulum ve teknik servis hizmetleri


100

Müşteri Memnuniyeti

 

35

Kampanyalı Ürünlerde İndirim

100

En İyi Performanslı Ürünler

 

100

Müşteri ve Ürün Desteği

 

Servis,Montaj ve Diğer Ücretlerimiz

Servis Ücretleri

Tüm ürünlerimiz için Şehir içi servis ücretimiz 50-USD.+KDV.'dir.Şehir Dışı Servis ücretleri için bizi arayınız.

Ürün Eğitimleri

Firmamızdan almış olun veya olmayın web sayfamızda bulunan ürünler hakkında bizden uygun bir ücret karşılığı eğitim alabilirsiniz.Lütfen bilgi için bizi arayınız.

Montaj Ücretleri

Montaj ücretimiz (*) 150-USD.+KDV.'dir. (*) Kurulacak sistemin modeli, kapasitesi, projenin durumuna ve montaj yerine göre değişkenlik kazanabilir. Lütfen fiyat sorunuz!..

Bakım Sözleşmeleri

Kullanmakta olduğunuz ürünlerle ilgili dilerseniz aylık veya yıllık olmak üzere bizimle bakım sözleşmesi yapabilirsiniz.Detaylı bilgi için lütfen arayınız.

Grandstream Ürünler

Grandstream ip telefon santrali, Grandstream ip telefonlar, Grandstream ip konferans telefonu, Grandstream Android video konferans cihazı, Grandstream Voip Gateway ürünleri ile ilgili bilgileri bulabilirsiniz!!!

Haberler ?

Bizden Haberler ve Duyurular

Boykan Gümrük Müşavirliği Lojistik A.Ş.

Boykan Gümrük Müşavirliği Lojistik A.Ş.tıkla

Boykan Gümrük Müşavirliği Lojistik A.Ş.; 50 kişilik uzman kadrosu, yaygın hizmet ağı ve engin bilgi birikimiyle ilgili sektörlere tam destek sağlamakta,İletişim Tercihlerini Ericsson-Lg ipecs emg80'den yana yaptılar.


Einhell

Einhell Turkey Dış Tic. A.Ş.tıkla

Einhell Turkey Dış Tic. A.Ş. İletişim Tercihlerini 3CX Soft IP pbx'ten ve Bizden yana kullandı. Firma Yetkililerine bizi sectikleri için Teşekkür ederiz.


Broteks

Brotekstıkla

2003 yılından bu yana Broteks, İngiltere, İspanya, Fransa, Almanya ve diğer Avrupa ve Avustralya'daki büyük perakendeciler ve markalar için küresel bir iş ortağıdır . İletişim tercihini 3CX Ip Santral sisteminden yana yaptı.


Bay İnşaat 42 Maslak Satış Ofisi

42 MASLAK SATIŞ OFİSİtıkla

Bay İnşaat Projesi olan 42 Maslak için Satış Ofisine Alcatel-Lucent Telefon Santrali Kurulumu yapıldı.Baz istasyonlarla kablosuz telefon kullanımı sağlandı.


The Central Palace Bosphorus Otel

The Central Palace Bosphorustıkla

The Central Palace Bosphorus Tarabyada yeni açtığı otel için telefon santralini Alcatel Lucent Enterprise'tan yana kullandı.


Metro City AVM

Metro City AVMtıkla

Metro City AVM Yönetimi eski telefon santralinin yerine Ericsson Lg iPECS MG telefon santralini tercih etti. Tercihlerinden ve bizi seçtiklerinden dolayı teşekkür ederiz.


İletişim

Sizlere daha iyi yardımcı olabilmek için Lütfen Bize Ulaşınız !

Vodacom İletişim Hizmetleri Ticari Bilgileri
  • VODACOM İLETİŞİM HİZMETLERİ SAN.ve TİC. LTD.ŞTİ.
  • Kozyatağı Mahallesi Sarı Kanarya Sokak Byoffice Plaza No: 14 K:7 Kadıköy 34742 İstanbul Turkey
  • +90 216 5728300
  • info@vodacom.com.tr
  • Facebook
  • YouTube

Copyright © 2012 - 2020 VODACOM Her Hakkı Saklıdır